Woensdag 1 augustus Cowes - Brighton

1 augustus 2018 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Om half 7 gooiden we de lijnen los. Het was zonnig en windstil dus wederom een dagje op de motor. Het werd een rustig tochtje naar Brighton. Rond 13 uur meerden we aan een langsteiger aan. We werden zowel door de stroom als de wind behoorlijk op de steiger gedrukt maar de stootwillen deden hun werk en even later lagen we prima. Het werd die middag nog een gezellige boel. Een oudhuisgenoot van Claude uit zijn studententijd en zijn vrouw voeren ook binnen en later kwam ook een van de leden van de HR connectie aan. We hebben met elkaar gezellig zitten borrelen. De jongens zijn die middag Brighton in gegaan en naar de pier gelopen, een mustowinkel bezocht voor een bepaald type zeilbroek en een ijsje gegeten. De mustowinkel had de broek niet maar ze hadden een leuke middag met elkaar. Oud huisgenoot wist een goed indiaas restaurant en stelde voor om daar met elkaar te gaan eten. Nu vallen de restaurants in Engeland nog wel eens tegen maar Indiase restaurants zijn meestal erg goed. Zo ook dit restaurant vlakbij de haven, Memories of India, we hebben er echt heerlijk gegeten! S' avonds nog een kop koffie met elkaar bij ons aan boord en toen naar bed want morgen gaan we weer verder!

1. Klazien.:
    2 augustus 2018
    Ziet er heel smakelijk uit !!!
    En zie dat jullie nu ook de hogere temp. krijgen... Brighton 27 gr. Dat zal op zee heerlijk zijn. Goeie reis !!