Woensdag 7 augustus 2019: Vlissingen

9 augustus 2019 - Vlissingen, Nederland

Lekker uitgeslapen en na het ontbijt hebben we de vouwfietsen maar eens tevoorschijn gehaald en klaar gemaakt. Na de lunch zijn we over de boulevard naar mijn ouders gefietst. We werden enthousiast begroet door Ayla en besloten maar gelijk om met zijn allen een strandwandeling te gaan maken. Er stond wel een harde wind maar de zon scheen en het was heerlijk weer. In de zomer mogen honden alleen op het hondenstrand. Dat is wel een eindje lopen dus werd besloten om met de auto te gaan. Claude en ik gingen op onze fietsjes. Ayla was helemaal gelukkig en bleef maar zwemmen en springen in de zee (ondanks dat ze hier de afgelopen 4 weken elke dag is geweest). Het is altijd weer zo leuk om te zien! Na de wandeling nog even thee gedronken en hebben wij nog even een bezoekje gebracht aan de appie. Daarna nog even geborreld met Monique en Frank en 's-avonds bij onze favoriete chinees aan de haven nog een lekkere maaltijd afgehaald.

Het was weer een mooie en gezellige vakantiedag.