Zaterdag 25 juli Herkingen

28 juli 2020 - Herkingen, Nederland

We worden wakker van het gekletter van de regen en ontbijten binnen. Het plan was om op een mooie plek in Nederland te gaan fietsen maar na buienradar te hebben bekeken, zien we daar vandaag vanaf. In plaats daarvan gaan we 's middags naar huis om wederom stukken bij elkaar te zoeken voor de hypotheekaanvraag. Het zou fijn zijn als dit nu een keer rond kwam. Ondertussen draai ik nog even een wasje, nodig de buurtjes uit voor een borrel aan boord eind van de middag en haal wat lekkere hapjes. Rond 16.00 zijn we weer terug aan boord en even later zitten we gezellig met zijn vieren te borrelen. De zon is er ondertussen bij gekomen dus we zitten lekker buiten tot er rond 18.30 stevige buien aankomen. De buren vertrekken, wij bergen buiten alles op en brengen de avond binnen lezend door.

1. Klazien:
    28 juli 2020
    Ja zaterdag was buiig, maar smiddags was het hier al weer druk.op t strand. Dagje lezen en relaxen, is bij alle drukte ook nog niet slecht denk ik. Ayla gaat prima .