Zaterdag 4 augustus Dover

4 augustus 2018 - Dover, Verenigd Koninkrijk

Vroeg uit de veren want we wilden bijtijds naar Dover Castle. Rond 10 uur vertrokken we. Het is een half uur lopen maar het laatste stuk gaat wel stijl omhoog. Frits en Marion zijn met de taxi gegaan en boven bij het kasteel zagen we elkaar weer. We besloten om gelijk de rondleiding door het gangenstelsel onder het kasteel te doen. Een gedeelte van de gangen was tijdens de tweede wereldoorlog ingericht als ziekenhuis, indrukwekkend om te zien! Daarna hebben het kasteel bezocht en op de torens van het kasteel genoten van het uitzicht. Aan de picnictafels onze boterhammetjes gegeten en daarna nog door het middeleruwse gangenstelsel gelopen. Het is een prachtig kasteel en zeker de moeite waard om te bezoeken!
Rond 15 uur waren we weer terug op de boot en hebben lekker gelezen en uitgerust. 'S avonds zijn we met Frits en Marion uit eten geweest in de Cullins Yard, een erg leuke pub aan het water. Deze keer hebben de heren maar geen fish and chips besteld maar cheeseburgers en tagliatella. Het was er gezellig druk en het eten was goed!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl