Dinsdag 10 augustus Nieuwpoort - Vlissingen

12 augustus 2021 - Vlissingen, Nederland

Vannacht werden we nog wakker van regenbuien maar nu is het droog. Er staat een windje west 3-4 en het zonnetje komt er zelfs bij. We maken alles klaar voor vertrek, reserveren alvast een plekje in de Ruijterhaven in Vlissingen en om 11.30 gaan de trossen los. Het is plat voor de wind dus de boom gaat er in en we vlinderen richting Vlissingen. Vanaf Zeebrugge gaat de stroom hard mee lopen waardoor de wind flink afneemt en we besluiten de motor aan te zetten. Rond 17.00 zijn we voor de boulevard van Vlissingen en Mijn ouders staan al op het havenhoofd ons in te zwaaien!

Nadat we zijn aangemeerd lopen mijn ouders langs en spreken we bij hun thuis vanavond af voor de koffie. We willen Ayla natuurlijk ook wel graag weer even zien.

Na het eten gaan we op de fietsjes naar mijn ouders. Ayla is erg blij om ons te zien maar heeft geen ambitie om mee naar huis te gaan. Ze heeft het hier prima naar haar zin!

We spreken af om morgen met elkaar een leuke route te fietsen en gaan dan na de koffie met gevulde bolussen weer terug aaan boord. De haven ligt helemaal vol. Het is goed dat we hadden gereserveerd!

1. Adriana:
    12 augustus 2021
    Fijn om weer, na een fijne reis, terug te zijn. Hoewel nog niet in de thuishaven , maar dat komt ook wel in orde. Goed dat het weer opgeknapt is. Groetjes aan iedereen, dit zal dan het einde zijn van deze berichten. Ayla heeft het goed gehad, dat staat vast. Groetjes.