Vrijdag 6 augustus: Nieuwpoort

9 augustus 2021 - Nieuwpoort, België

Als we wakker worden waait het al stevig. Er wordt vandaag windkracht 7-8 op zee voorspeld dus we zullen vandaag niet vertrekken. We doen rustig aan, Claude gaat naar de bakker. De rest van de ochtend lezen we wat. 'S middags doen we boodschappen bij een supermarkt en als we naar buiten gaan komen we kennissen tegen die jaren geleden bij ons in de haven hebben gelegen. We staan wel een uur met elkaar te kletsen en dan gauw terug naar de boot want de Teamwork komt een borreltje halen. We zitten buiten in het zonnetje maar de chips waait zowat uit de bakjes, zo hard waait het.

De vooruitzichten voor de komende dagen zijn ook nog niet geweldig met veel wind en zware buien. We zien het wel, we vermaken ons hier nog best.

1. Adriana:
    9 augustus 2021
    Vandaag geen internet en tel.gehad. Lastig hoor. Buurman Ron heeft me geholpen met Ziggo. Het is weer in orde. Het ab moest nu wel op mijn naam komen. Jullie moeten nog even geduld hebben , want het betere weer komt eraan. Jullie komen nog al eens bekende mensen tegen, leuk. Groetjes