Woensdag 22 juli 2020 Yerseke - Wemeldinge

23 juli 2020 - Wemeldinge, Nederland

Gelukkig werd het gisteravond rond 23.00 zonder ingrijpen van Sjoerd, stil op de haven en hebben we heerlijk geslapen. We staan om 8 uur op, Claude haalt vers brood bij de bakker en avondeten bij de appie. Ik dek buiten de tafel en we ontbijten weer heerlijk in het zonnetje. Rond 11 uur vertrekken we met stroom mee richting Wemeldinge. Er staat een noordwestenwindje en we kunnen prima zeilen. Het is maar een klein stukje naar Wemeldinge en het gaat lekker dus we varen voorbij Wemeldinge en door tot de wind weg begint te vallen. Dan keren we terug en zetten de motor bij. Ik had al, gezien de drukte, een plek gereserveerd dus we varen zo de box in. Na de lunch maken we met zijn vieren een mooie wandeling rond Wemeldinge waarbij we een stuk door het Wemeldingse bos en over de dijk langs het water lopen.

Na de wandeling is het tijd voor een borrel en maken we daarna een grote pan macaroni. Het is een prachtige avond, windstil weer en een mooie ondergaande zon. We maken nog een korte wandeling om hiervan te genieten. De jongens blijven aan boord en zijn fanatiek bezig met rummycub.

1. Klazien:
    23 juli 2020
    Leuk weer te lezen. Wij hebben gister met zn drieen (Janet) een leuke fietstocht gemaakt. Via allerlei landweggetjes (onder loodsaanwijzing) naar Nieuw en StJoosland gefietst. De teller wees 30 km aan toen we weer voor de deur stonden . Ayla lag hherlijk te slapen en heeft later nog een extra boswandeling gemaakt met pappa.
    Fijne dag nog !!