Dinsdag 27 juli: St Vaast la Hogue

28 juli 2021 - Saint-Vaast-la-Hougue, Frankrijk

Lekker uitgeslapen tot 9 uur. Claude is vers stokbrood gaan halen terwijl ik de tafel binnen dekte. Af en toe regende het wat en om ons heen zagen we flinke buien.  'S middags kwam het zonnetje erbij en besloten we via een mooie fietsroute naar Barfleur te fietsen. Dit was een officiële fietsroute geadviseerd door de office du tourisme maar de kwaliteit van de fietspaden viel bar tegen. Heel veel onverharde stukken met grote kuilen vol water. Maar de omgeving was fantastisch mooi, stukken vlak langs de zee en door leuke dorpjes. Gelukkig hebben de nieuwe fietsjes dit goed doorstaan! Na anderhalf uur kwamen we aan in Barfleur. Jammergenoeg was het er bewolkt en miezerde het een beetje We hebben er even rond gekeken en wat gedronken op een terras.  Vervolgens hebben we zelf een mooie route terug uitgestippeld over verharde wegen. Binnen 40 minuten waren we weer terug in St Vaast waar de zon heerlijk scheen. Lekker nog in de kuip zitten lezen met een borreltje erbij. En ' savonds weer een visje gegeten.

Morgen staat er veel wind en blijven we nog een dagje. We vermaken ons hier prima!

1. Ambam:
    29 juli 2021
    Klink allemaal lekker relaxed.
  2. Klazien.:
    29 juli 2021
    Hier vandaag ook veel wind. Ayla en opa met wandelploeg op stap. Alles oke hier. Veel plezier daar.